.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Thursday, June 9, 2011

The perfect two. :)

Salam. Dah lama sangat tak menulis kan? Dah berhabuk blog ni. Mintak maaf. Lagipun bukan ada orang baca pun. Bajet je lebih. Hahaha

oh, menjurus kepada point utama saya update blog pada hari ini, ialah untuk meluahkan tentang apa yang sedang terbuku di dalam hati sekarang. Hmm. Bahasa melayu saya semakin bagus, setelah mengambil mata pelajaran bahasa melayu kerjaya dekat UIA ni, untuk short sem. XD 
(bagus la sangat)

apa-apa pun, saya suka sangat belajar bahasa arab. Markah untuk mid-term pun ok-lah, beyond expectation jugak. insyaAllah boleh buat yang lebih baik untuk finals kan? :)



btw, thanks dekat ‘awak’, sebab spend masa for me, and know how to handle this complicated girl. Haha. Spend your time wisely dekat Malaysia ni eh? J send my regard to your parents too. Cakap Sarah Saadi dekat Facebook tu kirim salam. Haha XD So much things to do before we achieve what we want :’)
*Pray hard*  <3


And yes, tadi dan semenjak dua menjak ni tensyen gila. Nak cakap ni je : SO MANY THINGS TO DO, BUT SO LITTLE TIME LEFT! Baru siap buat tugasan BM, next week terus kena present. Think positive, that lepas tu, dah free. Kan kan? Me is in the first group :) All the best, groupmates!

Seriously, saya rasa saya ni lagi RAJIN masa short sem. Buat homework pun tiap-tiap malam jugak la. (kalo la ayah tahu. Hahaha). Eeemm. Sbb masa  long sem, memang takde la nak study hard camni kan? Hehe. Markah arab saya pun okay la sebab dah usaha jugak kot. Yang tinggal is oral test, which you have to speak in Arabic. Woha! insyAallah. Walakin, Alhamdulillah a’la kulli hal . :)
bittaufiq wannajah, yattullab! Allahu ma’ana  :)


P.s: rasanya nak major English Linguistic and Literature. Then, minoring in Arabic. Ok tak? Hehehe. Sape budak BAR, sila bagi buah fikiran anda. :)
 [Sarah Saadi memang pencinta bahasa kot]  :D



kthanksbai! 





Sila LIKE! XD

No comments: