.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Friday, December 3, 2010

A soft reminder.


eh eh reminder ke ape eh? blog saya ni Juma cakap, ganas dalam ayu. wah, aku setuju dengan kau, Juma! hehe. tak ape. aku memang camtu kooot. tehehehe. eh eh korang, sori eh? saya tengah nak cari inspirasi dapatkan mood untuk update blog ni. nak cerita pasal reunion yang sangat best dan nak cerita pasal next holiday kat Bukit Merah jugak kot. besok pagi gerak naik flight g bukit merah dengan kakak dan anak saudara. maka, saya akan bergembira lagi. hehe. bes kan? memang bes, walaupun penat! maka, dengan rendah hatinya saya memohon jasa baik kalian agar bersabar dengan entri seterusnya. tahu korang rindu. kah kah kah. perasan sebentar. :p

Bukti saya sudah sampai di rumah anak saudara- di KL., hehe

baiklah. tadi baru sampai kat KL pukul 5.30 petang. maka, besoknya akan bergerak Bukit Merah. tatau la kalo akan sibuk balik. hehe. Juma, saya akan bagi nanti eh resepi tu eh? adoiiii rasa bersalah plak :(
banyak sangat nak kena post ni. malam ni penat sangat. huk2. maka, terima kasih dan maaf eh semua orang? :)

wassalam. 


Sila LIKE! XD

3 comments:

Anonymous said...

iltraman...menyerang..!!

WJuma Nailiah WMS said...

wahh bestnye pegi bkt merah!
haha adik aku teringin bebeno nak pegi..tapi tu la,hanya die yg budak2.kami dah 'matured'.haha..enjoy ye!

bout resepi.takpe2.lagipun rumah aku tak ada ayam skrg.hahahhaa nnt klu dh balik gombak,msj kt no celcom.

Sarah Bt Saadi said...

kak long, ultraman sokmo. boring doh akkuuu! hahahah

juma: ooh tmpt tu untuk org x mature je ke? hahaha. aku x mature la nih? :P oh resepi tu aku kena consult dgn mama ku dulu ye? hihi