.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, December 14, 2010

Orang sibuk, pleaseeee! -.-'

Salam. Saya tak update blog sbb saya tgk takde follower baru. Maka, saya malas la nak cakap banyak2 kat blog. Haha (alasan terhandal pernah hamba buat, dek kerana malas nak taip). malam ni ada follower baru, maka saya hapdet. Zzzzzz~

Tema AGM Steadfast ialah klasik melayu. Maka, beta menggunakan bahasa melayu klasik yang tunggang langgang. Ampuuun tuanku!  Sembah patik harap di ampun.  :p

Siyes, saya mahu menjadi orang sibuk. Ya, sekarang saya sangat2 sibuk! Yay! Saya tadi ada meeting Steadfast. Saya suka bila pergi meeting, maka bila balik, saya akan berjoging dalam angin sepoi2 bahasa.,sejuukkk! Tapi, balik je dah selesema.booo!  Haha. *demah dahi* 
 Tahniah juga kepada diri saya yang sudah bermotivasi untuk hapdet blog. ( ganas ah guna ayat motibasi.tehehe. )


Lagi, saya mahu jadi orang sibuk ialah apabila saya mampu berdiri di atas kaki sendiri. Credit hour saya untuk sem ni adalah sebanyak 19.5. (mungkin akan dikurangkan.) maka, sebelum mengurangkan saya punya credit hour, saya akan cuba untuk masuk semua kelas untuk minggu ni. Hari last drop nanti, saya akan drop betul2. (siyes terkilan untuk drop)   -.-‘’

To all Steadfast-ians, do the best for the AGM (Annual general meeting)!  Our batch can be the best. Go people go!



To ‘you’, happy anniversary! It’s been three years. <3

gambar zaman tok kadok ye. hahaha.

Love,
Sarah   J


Sila LIKE! XD

No comments: