.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Monday, November 1, 2010

. Wafa's tagging and Juma's photos. XD



The rules: Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 things, facts, habits or goal about you. At the end, choose 20 people to be tagged.


Thanks cik wafa. saya buat ni sebab terbaca blog awak. hehe. rasa menarik  :)


1= Tak boleh makan pedas. makan sos tomato je. :P
2= Even tak suka makan pedas, tapi suka amik kuah atau makanan yang berkuah merah. kadang2 pedas jugak -___-'' pastu tak leh makan.
3= Orang cakap saya selalu stick dgn laptop, masa kat Nilai dulu. :p
4= Pastu tatau kenapa orang selalu kaitkan saya dengan orang US,HUEH3
5= Mudah ketar jari2 dan badan jika gap waktu perut kosng dibiarkan terlalu lama. :( Nanti suami kena sediakan makanan dlm peti banyak2 eh? hehe. nanti bini awk ketar., haha
6= Orang kata muka saya manis dalam gambar, Errrr -___-'
7= Saya mudah gelak dan senyum :)
8= Mudah emo dan terasa hati. baik2. haha :P
9= Saya ada adik-beradik tiri. dulu keluarga kecik, sekarang dah jadi family besar.
10= Saya suka study last minute.err bila stay up, mmg sampai pagi tak tidur ah. mmg sampai study gila2. kadang2 ada rs stress mcm nak gila jugak. teruk kan? =_='' bahana orang tak ready awal. jangan tiru!
11= Saya mudah dapat kawan kot. agak friendly kot. :)
12= Saya suka bagi simbol atau sign je kat orang, instead of bagi kata2 yang straight pada point. Balaghah gituh!
13= Saya bertukar geng hampir setiap sem.heheh. sebab tu saya tak larat cakap hai atau bagi salam bila jumpa orang tengah jalan. lagi2 UIA.haha
14= Saya dulu berangan nak kawan dengan foreigner. Sekarang sedang kumpul.haha. ada yang dari China, Syria, Saudi Arabia, Jordan, Thai. hehe. tu je lah kot. :) suka. nak ramai lagi. dapat get to know their cultures. nice nice nice! ^.^
15= Saya dulu penakut gile dengan ayah. Sekarang, saya jadi orang yang palig berani nak mintak barang dengan ayah,
16= Saya sudah kehilangan ibu kandung ;') Tapi saya tau dia ada di'sini' . :")
17= Saya kenal Awwab sejak form3 lagi. Saje nak tunjuk2. haha.
18= Sejak naik sekolah rendah, dah start tak ade kek birthday. :(
19= Saya jarang ucap birthday kat orang, sebab saya rasa orang lain dah wish. Dan, tak penting pun. *Sebenarnye tak ingat. hahaha
(HOI, SAPE LARI DARI AKU SBB KELEMAHAN YANG NI, MEMANG LA NAK KENA. HAHA. GARANG TIBA2) :p
20= Such a cry baby. Haha. Sape kenal tau ah :P :P :P
21= Suka observe dan cari sebab kenapa lelaki dengan perempuan berbeza. Belajar Linguistics, kan kaan? :)
22= Saya sekolah agama dan Arab dari kecik sampai besar. Sampai sekarang di UIA. :)
23= Ramai family member tak islamik sangt. err i mean, islamik yang kita nampak la. pakaian koot :)
24= Mata saya dijaga dengan baik. Sampai sekarang ok kot, belum pkai spek. satu family mata sihat. heee :)
25= Suka dengar dan belajar English dan suka dengar slang British. comel!
Pasang impian ke UK. InsyaAllah. :)




tak sempat nak tag sape 20 orang. so sape2 yang terbaca ni, boleh la buat ya? :)


disebabkan Juma mintak upload gambar, ni sikit. btw, some photos to feast your eyes :)
chaos happens. hahaha. tengok muka juma?nampak dahi separuh? HAHA ;D


haaa tengok salah sape yang membuatkan saya masuk separuh,
errr iklan ubat gigi colgate kayu sugi. -____-''
paan and fana, happy besday guys! :)
rindu korang :)



i love this pic! love this! *klik like ala2 fb gituh*




sebelah kiri saya, Wahida. sebelah kanan, Lina. :)
Both are my classmates. xoxo

gotta sleep. badan penat gila, mata penat gila.
dah ketaq dah. haishhh.
esok nak keluar! yay! nak release stress plz :)
dah 3 ari tgk buku, nak muntah.

erkk.
err betul.memang nak muntah.
tapi so far so good, alhamdulillah.
ok. niteeee <3




Sila LIKE! XD

No comments: