.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Wednesday, November 10, 2010

. HEROES! .



beliau sungguh hensem! saya mahu pengsan!
eh eh lebih2 eh? xpe.. dia mesti suka kalo saya minat dia kan?
hahaha.

ini pasal dua hari lepas saya lepas gian lepas exam, 
saya tengok movie sampai nangis sob sob, 
kesat-kesat hingus. lepas tu sambung tengok muvi.
(eww yucks!haha)

saya gila bayang pun tak apa. malam ni saya nak mimpikan beliau.
eh bukan! mereka! ya, saya tamak! tak ape. saya akan teruskan
obsesi ini jika ini yang mampu membahagiakan saya. muahaha.
*gelak orang stress buat assignments dalam cuti*
hei, nak balik! oh!

ok night! 
*sambung buat assignment Writing yang masih ber'pages-pages' banyak.*
 T___T




potong stim! baru nak mimpi Edward Cullen! 
saya nak jadi Bella! 
hoi sedar diri anda ada assignment. *ketuk kepala sendiri*
ok, bye. (emo tiba2)


eh comel comel!
u guys are damn cute. <3

 yang ini lagi henseeeeeemmmm! *pengsan*
hanya hensem jika anda menonton cerita "prince of persian" di pawagam
berhampiran. atau hanya "copy" di laptop seperti saya. hehe




p.s1: sorry tak reti nak kawal bahasa rojak mee, rojak buah  sesuka hati mak bapak
sekarang ni. hehe.
ampun cikgu BM seantero Malaysia! :D


p.s2: skrg saya punya entri dah keluar dkt fb. emmm sori kalo interframe. 
saya tak mintak, tp dia keluar sendiri. 
*muka bersalah*  
okayy. night people! 

oh ya! lagi satu hero malaya saya!


Dik, rindu adik! 


p.s3: belaja dari seseorang, selalu pakai tanda seru. haha.
terima kasih awak! :P

okay. selamat tinggal, kalian. :)
wassalam.








Sila LIKE! XD

2 comments:

InaSazlan said...

hensem.sila g paka speck yg berp0wer 1000 n ab0ve.hahahha

Sarah Bt Saadi said...

hahahhaa. xleh . tebal sgt eh? hahahha. udoh la. takut gewe x keney pulok.hehehe