.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Friday, November 12, 2010

. Hello Kelantan. Hello home sweet home. Goodbye bookssss :D

Alhamdulillah...


hoyeaaaaahhhh! assignments sudah siap! inilah assignments yang serabut dlm kepala saya sebelum ni. hoiiiiii gembira ya bapak bapak ibu ibu bapuk bapuk. haha :P


saya dah siapkan semua kerja. sekarang sudah boleh bersenang lenang di atas katil. sudah boleh bergembira bergelak ketawa bersama keluarga. jom jom mari berdansa! mari berdansa bersama ! :D
mari berjoget tanggo. haha. (ecehhh konon reti menari. ponco-ponco pon tak lepas kau nyaahh. haha)


btw, get ready untuk naik bas sok pagi. babai Gombak! Hello Kelate! tak sabar nak peluk cium budak gemuk. haha. x sbr nak amik bau kampung. (eh?) *muka konpius*
orang2 di perantauan, jangan jeles dengan saya! oh jeles jugak? tak ape. sbb saya mmg nak menjeleskan kalian! *evil laugh*
dan dan dan, doakan saya selamat sampai ye? bas pukul10.30. so arini saya ke rumah kakak dulu, besok bertolak ke Kelantan. 


hmmm di sini sahaja warkah saya kali ini. (tiba2 skema BM)
kepada sape2 yang belum jadi gila nak siapkan assignments, sila bersedia untuk jadi gila ye? saya dah memang gila dah. tidur semalam 3jam je. so malam ni balas dendam dekat bantal dan tilam. err rumah kak long, tilam dia tak tebal ahhhhh. *mengada*


nah, nak tengok ape yang 'menggila' dengan saya dua hari lepas? haha


oh sori . salah. ni gambar happy lepas exam last ari tuh :P
nyahaha. sila gelakkan gadis ini.she loses her control. :D



nah, inilah benda yang mengajar saya kembali kepada Maths! :( told u that I hate maths! 

                                                       penat buat benda survey nih :'(



habis exam, saya mahu melantak mereka ni! muktamad! :D


oh ini musim exam arituh :( xkisahla. sekarang saya nak free dari buku.
tapi saya tahu saya akan rindu buku balik masam cuti.
tapi hopefully not. tehehe


eh sape bagi tah benda ni melekat kat beg aku. :P

Babai mahallah Asma'! (ini mahallah Aminah) saya pinjam. haha.
sbb mereka mengadap bilik saya :D
eh eh, babai Gombak! Babai bukuuuu!
Babai semua orannggg di Gombak!
Eh nanti kita jumpa balik dengan izin Allah.
okay bye. Wassalam.

:)





Sila LIKE! XD

No comments: