.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, October 26, 2010

. Jangan baca .



"tunjukkan aku kawan , simpang mana arah kejayaan,
timur utara juga selatan, atau arah mentari terbenam."
- saje. ni lagu UNIC. saya tengah dgr. :D


Oh sekarang saya sungguh bosan. BOSAAAAAAANNN :((
jadi, saya dah tatau nak ngadap apa lagi, sbb sekarang dah 
pukul 9 lebih. dari pukul 4 pagi saya ngadap laptop. BOSAN.


bosan sampai stress -____-'
hormon! XD
dah la mengadap benda sama. maka, ketika tengh buat kerja, 
saya dengar sesuatu kat bawah meja. suatu suara dari bawah meja. (scary tak??)haha.
ah okay. itu bunyi perut. haha. so daku bergegas mcm pelarian gituh ke toaster berdekatan untuk mengisi perut yang meminta untuk diisi. tehehe~ lapaa~
jadi, jadi, saya makan dan kenyang. :D


nak orang suap camni comel tak? HAHAHA~




okay, skrg, saya juga tatau ape yag saya tulis. eh tak, taip.
tadi saya mcm  tunggu je la sape2 ade tegur kat YM ke ape, fb ke,
sbb saya bosan, tapi xnak tidur. maka, sampai sekarang, takde sape2 nak tegur saya.maka, saya sudah penat berblogging merapu-rapu untuk menghilangkan bosan di dada. kawan2 semua tidur lagih. (kantoi korang tdo lagih. haha)


okay, skrg mungkin kena gerak g library, untuk siapkan kerja.
saya xde mudddd. tadi tiba2 rindu adiiikk :'(
pastu, pastuu, saya sebak :(
jadi skrg, masanya untuk hentikan semua 'crap'. :p
saya kena melihat rupa mknn yang hensem2, baru lah ada mood balik.
okayyy bye! wassalam. :)







GELOJOH BETUL! ^.^




Sila LIKE! XD

No comments: