.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Thursday, October 21, 2010

. Damai di Hari :)



biarkan aku sendiri. aku bisa berdiri di atas kaki sendiri.
biarkan aku menggapai impian seorang diri.
kau? kau bisa terbang ke sana, ke langit ke tujuh, meninggalkan aku seorang diri di sini.
jangan bimbang jika gadis ini menangis, kerana dia mampu bangkit dari mimpinya.
bangkit, melihat bintang,, melihat matahari.
oh, sungguh indah ciptaan Illahi.

aku mahu bangkit melihat bintang, matahari yang tersenyum,
melihat pelangi yang mewarnai.
SUBHANALLAH. :)

SUBHANALLAH :)


masyaAllah.....
sungguh damai di hati.

saya nak honey moon di sini! :P
romantik bangaat! 





p.s: ALHAMDULILLAH,, im done with Linguistic assignments. 
hence, all the work and the sweat are paid off. ALHAMDULILLAH YA ALLAH. :)







Sila LIKE! XD

No comments: