.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Saturday, June 26, 2010

. Jeram Mengaji .



salam untuk semua pembaca.
acecehh,bajet ramai orang baca.
bajet boleh ada kipas susah mati awk ke cik sarah?heh.
baiklah, baiklah.kita kembali kepada realiti kehidupan saya. T__T

OOhh.saya sangat mengantuk sebenarnye sekarang ni.
tadi kunun kunun la kan, yang berjanji dan bermotibasi pada diri 
nak offline cepat2.pastu nak tengok cite.ngeh ngeh.
(sbb tadi kawan baru copy cerita. jadi, saya dapat.heh)

sebenarnya, saya dah lupa nak story hape ni.
jari pun laju je menaip.pastu salah.
eh,tah apa yang aku mengarut nih.

mungkin nak tunjuk gambar2 yang saya habiskan waktu hari tu lah.
saya ke Jeram Mengaji bersama-sama rakan-rakan sepejuangan. ceh ceh.
saya ni macam biasa la, menumpang kasih dengan menaiki kereta orang lain.hihi
muka tak malu betul.
siyes.entah kenapa muka skrg dh xde rasa malu.
mungkin sbb aku rasa itu adlh "KONFIDEN''.
ek? ape2 je lah, cik sarah . ;p
adakah diri ku sudah kurus? hehe. atau tidak? eerrr. okay.mahu muntah.
muka buruk pon ta kesah. asalkan kami BAHAGIAAAA ;D


Baeeekkk.sgt suka gambar ni, sebab air itu sangat tenang.kan kan??
bes sgt!sejuk!
okay.ini gambar yang saya paling suka. huaaa! air dia best!
nampak macam saya di kayangan.(?)
ah., apakah???


okay,. sangat teruja nampaknya -__-



ini adalah mereka.err..dan saya. gembira nampaknya XD

Selepas itu, kami pulang dgn gembira.
okay, besok mahu ke kbmall.mungkin boleh upload gambar lagi, kalau jadi
keluar besok.tata!

kepala pusing. mahu tidur! Good night peeps!











Sila LIKE! XD

No comments: