.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, May 18, 2010

~ Macam ni ke kawan?

Assalamualaikum.

tadi mahu post benda lain, pasal benda lain, 
tapi sekarang, hati aku meminta agar sahabat
tersebut menceritakan masalahnya kepadaku.


no, dont be away from me..  T_T




sahabat,
aku akan sentiasa di sisi kamu.
apa guna ada kawan, tapi tidak dapat membantu?
aku tahu aku mungkin tidak mampu menyelesaikan masalahmu.
dengan hanya satu mesej memanggil namaku, 
seperti kamu benar2 dalam masalah.

aku tahu kau buntu dan keliru sekarang,
namun aku tidak tahu apa puncanya.

sahabat, 
aku pohon, aku merayu,
 tolong kongsi dengan aku
tentang segala masalahmu.
tiada apa yang boleh membahagiakanku sekarang,
jika kamu tidak bahagia dan hanya bersedih.
hati ini menangis,
kenapa aku tidak diperlukan ketika kamu dalam kebuntuan?

aku ada.aku ada.
aku di sisimu. aku disisimu.
bahuku ada untuk mu.
kenapa segala mesej tidak dibalas.
aku mahu mendengar keluhanmu tentang dewasamu sekarang.
hati ini sedih. 
celaka jika aku tidak membantumu ketika kamu sedang menangis.

p.s: masih menunggu mu untuk mendengar.
atau mungkin menegurku?



Sila LIKE! XD

No comments: