.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Friday, May 14, 2010

. Kebengangan melanda diri ku! .

Assalamualaikum..


woho! tgk tajuk, korang rasa ganas tak?
ke rasa aku ni pengganas kampung sahaja?haha.
memang tengah geram tahap gaban nih.
sebabnya, laptop ni memang menyakitkan mata dan menyakitkan hati.
ni pun aku taip tak payah nak tengok skrin, sebab
kalau kau berterusan tengok laptop yang cacat ni,
insyaAllah la mata kau boleh juling.haha!
sebab, dia memang turin naik macam ape tah.
tu yang rasa nak smack down ni.
tak pun aku pass kat korang, bagi can tunjuk skill blogger-emoticon.blogspot.com
tomoi ke. tak pun, tunjuk skill macam The Rock ke, Austin Steve Austin ke,,hehe.
ape? ingat aku tak tahu ke nama orang2 pengganas itu? huhu~blogger-emoticon.blogspot.com

abah,, laptop baru please? hehe.
anak tak mengenang budi.semua kau mintak dekat abah.
-____-


second, aku nak luahkan kat blog ni, yang aku tak boleh
sebumbung degan adik perempuan aku.
kalau korang tengok aku dengan dia jadi
teman tapi mesra, sah lah buta!
kalau bukan buta fizikal,haa,,
buta hati la tu. haha
(kejamkah saya??) T__T
blogger-emoticon.blogspot.com

aku bengang sebab dia perasan dia baguuuuus sangat??
*nada garang macam singa mengaum*
tolong la paham , kami musuh sejati,haha.
apakah? kenapakah dia mesti pulang dari asrama?
huu. kejam gila aku.


okaylah .rasanya kena stop dulu sebelum kebengangan ini
menjadikan ku semakin bengang.huhu.
terima kasih kerana membaca luahan hati saya yang tengah berduka lara
dan bermuram durja. (?)

take care. wassalamblogger-emoticon.blogspot.com



Sila LIKE! XD

No comments: