.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Friday, May 14, 2010

saya bahagia bukan?

siapakah gerangan itu tuan hamba?
siapakah? siapakah??
hahaha! tak perlu terjah koot!

tak apa.beliau sudah ke Canada. jadi, tidak perlu bimbang.
harapnya, kalau jatuh berjalan, sila bangun sendiri.hehe


harap maaf. saiz sudah tidak boleh untuk klik 'large'.
maka, kalian tidak mampu membacanya.

mahu tahu apa tulisannya?

Someone just made me happy and be on the top of the world. Plus, it makes me in a bed of roses.
Oh how I really meant it so much much much! ♥


and this is how the comments received:


Mimie Minymo
Mimie Minymo 
bahagianye die...
25 minutes ago · 
Sarah Saadi
Sarah Saadi 
heeee...ala mimie..
*blushing* ;p
24 minutes ago · 
Mimie Minymo
Mimie Minymo 
mimie tmpg swonok..
huhu
23 minutes ago · 
Sarah Saadi
Sarah Saadi 
oh Gosh. i dont know how to hide my feeling.
silly me -___-
23 minutes ago · 
Sarah Saadi
Sarah Saadi 
hehe.terima kasih ye?
sayang kamu lebih. ♥
still listening to vanilla twilight for so many times.hehe :)
22 minutes ago · 
Mimie Minymo
Mimie Minymo 
sme with me...
huhu


baiklah. saya tak perlu huraikan lagi.
terima kasih kepada beliau.
tolong jangan 'boo' saya. ;p

im just a human who can express feelings well.
so,there is no point to be scolded and its not a crime, right?hehe.
im sorry, im just feeling happy :)

di tengah malam ini, sememangnya saya sudah kehabisan idea.
namun, saya telah bertukar menjadi ultraman 'sarcastic'
dan gila-gila dengan teman-teman. hehe.rindu barangkali
dengan teman-teman di UIA Nilai :)
saya juga gila-gila menggunakan bahasa melayu yang sangat
skematik dan boleh dianggap sangat sopan, seperti
wanita zaman hang tuah. (sopan ke?).


ya, memang sopan. imah bertanya kepada saya,
kenapa bahasa saya begitu skematik.
maka, hendak atau tidak, saya akui kepada
beliau bahawa saya sebenarnya berminat bahasa melayu sastera.
dan sebenarnya sejujurnya, saya pernah terdetik di hati
unuk membeli kamus bahasa melayu yang tebal itu
serta mempunyai beribu-ribu muka surat.
sangat hebat bagi sesiapa yang mampu menggunakan bahasa melayu
dengan betul dan dramatis.
(okay, UIA, saya mahu tukar bidang pengajian!) :p




p.s: oh bahasa melayu sangat sangat tidak betul.
maka dengan itu, saya meminta maaf dan ampun.
selamat malam semua.

wassalam :)

Sila LIKE! XD

No comments: