.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Wednesday, May 12, 2010

contest senyuman menawan! (:




selamat pagi dunia! ^^
sebenarnya dah lama saya kumpul kekuatan nak buat contest ni.. dari akmar dean's blog :)
kat atas tu ada link blog budak yang perasan comel.haha.jangan marah ye wakk :)
dear, sorry lah baru nak buat.hehe~ akmar, lama jugak aw kumpul kekuatan , di samping menjampikan diri untuk membuang segala KEMALASAN tahap dewa yang merajai diri.hahaha *gelak jahat*

saya juga dah lama berhutang dengan sorang kawan ni. dia mintak saya buat contest ni, dan nama saya di tagged olehnya. thanks akmar! :)
okay.mari kita buat checklist ye!


1:contest nie terbuka tuk semua peringkat umur.
2:
1 gambar je( GAMBAR ANDA)...sape masukkan lebih2 otomatik akan di rejek oleh ai...*hahhahahha gelak jaat*
3:gambar mestilah senyum yang memang ikhlas.....senyum lebar 2 da max... =)
4:gambar BERSEORANGAN..... (kalau atok nenek nk join tgu next contest k)
5:mestilah menjadi
follower miss chentazetty --> http://chentazetty.blogspot.com
6:sediakan entri khas contest ini dalam blog u all n link kan kepada ai...
7:senangkan????? jgn lupe tag kan kawan2 anda minimum 4org...(kalau follower anda xramai boleh di maapkan..) make sure org anda tag 2 tau bahawa dia telah di tag kalau xnk kena saman.. (jgn woo skng semua stok saman2 je)
xpayah u alls nak peningkan kepala....syarat2 senang je.... tunggu ape lagi... tarikh penyertaan tutup pada...jeng jeng jeng.....
20 mei 2010..




okay, syarat pertama tu memang confirm saya dah lulus, sebab saya 20 tahun. jadi, dah sah laa mana2 je peringkat umur boleh join.haha(tak ada kaitan langsung) ;p


kedua, letakkan gambar. nah! inilah dia gambar saya sewaktu saya kecik.sememangnya, inilah waktu yang saya rindui sekarang, dengan orang- orang tersayang di sekeliling, dengan keluarga tersayang.saya ambik gambar ni sebab syarat dia tak ada pulak tulis nak gambar semasa kan?hehe~ ;p


hmm..kelebihan senyum?, senyum boleh membahagiakan diri kita sendiri.kalau tak percaya, cuba senyum waktu kita sedih.rasa bahagia tak?er..tak ek?kalau tak,sila ke hospital bahagia.insyaallah bahagia selama-lamanya.hehe~


ketiga dan syarat seterusnya ialah, saya suka senyum, kerana senyum dapat membahagiakan orang lain.


lagi, saya suka senyum sebab senyum boleh memberikan kita pahala yang free. nak tahu kenapa? disebabkan sekarang ni amat mahal barang2 di kedai macam gula ke (tak ada kaitan), banyak yang kita kena provide kan? so, dengan senyuman, kita juga tak payah keluarkan atau provide duit atau omputih ckp 'money'..no no..no need all those. all you need to do is smile!hehe~ senyum tu tak semestinya ada gigi comel macam saya , cuma kena senyum ikhlas la kan? dan tengok pada siapa kita senyum. kenapa? sebab ada orang yang akan perasan kita suka kat dia kalau tersalah pilih orang.haha. saya pernah terkena. aww!! :( menangis air mata darah la kau!


next, saya suka senyum sebab senyum dapat mengubat hati yang lara.ahh,,apakah?
ok.sama sahaja dengan point tadi.hehe.tolak markah.


ye..contest ini dijawab sebelum 20 may. ok.syarat dipenuhi! :)


wahh,, akmar, lepas dah buat ni, macam best la pulak.hehe. nak lagi! nak lagi! haha.
jangan lupa tag saya lagi eyh ? :)


oh ye..empat orang yang saya nak turut serta dalam contest ini ialah:
- Nor Halimah Ahmad Ramli (best betul ada muka buku.saya dah ingat nama penuh Imah) ^^
-Kashrah
- Kiko Kiki Lala (comel nama kamu)
- Syed Putra
(tak kisah la nak buat ke tak.sebab orang laki mcm tak bape suka je.mungkin ini adalah keperempuanan.huhu)


salam sayang untuk semua orang. Assalamualaikum. ^_^


p.s: tengah bahagia sebab orang di US ada internet.hik2.
ye, saya gedik.adios! :)



Sila LIKE! XD

3 comments:

izuddinrahim said...

menawan sungguh senyumanmu..tapi sayang,gambar kecik aje..hahaha

MuaZainaL said...

kalu ambo nk join buleh dok...?

Sarah Bt Saadi said...

hahahahaha.

kemba yg mmg tolo(hahah):
memang laa..sebab dah remove gmbr yg besar.hahaha.saje je.xnak bg orang jeles dengan snyuman ku.hahaks.

muaz> nk join? buleh2..silo2 dok sselo deh?hehe. xdan nk tulih namo.silo laa buat kalu berminat.huhu~