.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, April 6, 2010

. Em. You. AS. You. Hesh .

Warning: tulisan ini menggunakan sesetengah tulisan sms yang mungkin tidak di fahami oleh sesetengh lapisan masyarakat.

Assalamualaikum.. nama saya Sarah.hehe. sekarang nak cite benda yang telah lama berlegar-legar dalam kepala otak aku yang ‘brilliant’ ni.. benda ni dok bermonolog dalam ati aku, buat aku kena expresskan kat blog ni.huhu. bukan ape, aku macam nak tergelak jugak, sebab aku ngan adik aku ni memang tak leh jumpe.asal jumpe je nak menjerit,melolong macam Puaka Niang Rapik tuh. (ni bukan excited nak berpeluk bermanja, tapi nak gaduh.kalau boleh, tarik rambut pun takpe.haha).oh , puaka niang rapik tuh, yang muka buruk gila tuh. (saya tatau sape plakonnya. Cuma ada terbaca pasal ni kat iluvislam.haha.erk??iluvislam pon ada sal ni eh?hihi.dia cakap sal ni, sbb banyak filem melayu sekarang mengetengahkan pasal hantu2, buat kanak2 terpedaya.kesannya, mungkin diorang lagi kenal hantu, berbanding Tuhan.haa,,amacam?ok tak saya mengulas?macam Ustaz Fauzi dalam al-kuliyyah tak?hehe.

Baiklah tuan puan hadirin hadirat yang dirahmati dan disayangi sekalian, kembalilah kita ke alam maya.haha.bukan2, jom kita kembali ke topik asal.sekrg dah kuar tajuk nih.kalau amik spm dulu, bahasa Malaysia aka bahasa melayu, aku mmg confem korang kena tolak markah, sbb terpesong. Ye la,,tajuk nak lain, ko bahan benda lain.haha. emm..aku sebenarny mmg tak penah ngam ngan adik aku sorang nih. Tapi kelakar jugak bila pikir balik.aaaa…aku sebenarnye sayang jugak dia..aaaa.. *blushing2*

Bukanpe..korang tau tak ni adik mana? Ni adik yang aku gtau pasal yang kena jahit berdarah kat kepala hari tu..ingat x?haa..baik kan aku?aku Cuma tak leh tunjuk laa,,kebaikan aku tuh.ti riak lak.haha.sengal. aku mmg nak on je baik ngan dia ni, buat perjanjian damai ke ape an, tapi dia ni,, asal aku dengaar je dia bukak mulut aku rasa tangan ni macam nak baling lesung je kat kepala dia. Biar berjahit lagi.haha.kejam gila..pastu aku jugak la yang menangis tak berlagu nanti.hihi. :P

Korang tengok tajuk tu pon memang dah macam kami “tak bersahabat” kan?(instead of using MUSUH.haha) aku tatau laa..aku harap,bila tua,uhuk2,mmg kitorang akan berdamai laa.. haihh,,sedar2 lah korang berdua ni(kepada kami sendiri).pepatah melayu ada menyebut, air dicincang tak akan putus. Kan2? So,mmg kami bertekak, tapi tali pertalian darah kami takkan terputus kan? Hihi..nak tegakkan benang yang basah. :P ah okay.cuba korang imagine camane kalau kami berdua bertekak mcm sekarang ni, dalam 7 tahun lagi… alahh.. 5 tahun lagi pon MUNGKIN dah ada anak.so,aaaa,…buruk2!!nauzubillah.

“Adik,ko jangan gaduh depan anak2 aku.aku memang nak jaga maruah aku depan anak2 weh.. kang tak pasal2 aku dapat title MAMA ROCK.haha.bukan MAMA MIA yang comel secomel aku.”(kah3)

Korang tau x, aku sepanjang cuti lima bulan ni, aku rela pindah bilik bawah, sbb tak nak jumpa minah tu.haha.kuat gila dendam kesumat dan keSUMBAT kami.haha.(even aku sakit belakang tidur kat katil bertilamkan tilam yg tak empuk,serta bantal buruk2 kat bilik bawah.haha.sedih gila) layaann..sebab aku dh cuba mengalah, selaku kakak yang baik. Weh, dok jauh pon mmg menjerit sampai 5km .haha.sekampung pon boleh dgr.suara aku dh femes.haha.tak2..HIPERBOLA jerr =DDD

Em..dia ni,,ugh,,buat aku tensen. Okay, sekrg pon dah boleh dgr suara dia menjerit melolong dalam bilik.dia membebel ape tah.malas nak layan.baik aku layan facebook.haha.tata~~ ^^,

Sila LIKE! XD

No comments: