.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, April 6, 2010

. Cerita Laki Bini .



i wish i can tell you how much I need you right now.
*jiwang mode* :P :P

teringat lagu tu,,'mama,saya mahu kahwin' :P
apesal laa malam ni gatai semacam je tangan ni nak menaip?
skrg dah pukul 3 pagi..aku masih menaip lagi.haishh....

malam ni ada plak terdengar sedara aku(ok la.sedara seIslam jgk.kan2?),
bergaduh laki bini.
aku rasa dah habis terbang semua barang kat dapur. mat saleh kata,"utensils",you know?
hik3..kita kan budak English.hihi ;DD
so,diorang main baling2 bnda tu kat dapur.maybe selipar kat kaki pon
terbang skali kat bini.
cik abang, kalau kau baling selipar getah, ok lagi.jangan selipar bini ko punye plak,
yang bertumit tinggi.lagi2 kayu ke, besi ke.benjol kepala dia nanti.
bila kau dah 'calm' marah tu, baru la kau sedar, sape yang kau pukul tuh.hish! =__=
*saya pembela nasib wanita2 sedunia*
dia jgk yang ko nak kahwin dulu,sanggup keluarkan duit.kan? +__+

dengar2 khabar, si suami suruh isteri gadai barang kemas si bini.
oi laki,dayus kah kau?dah la pukul bini..
aaa...aku yang belum kahwin ni pun takut nak kahwin dengar cerita seram lebih
dari cerita Mistik arahan Ahmad Idham.(betul ke dia pengarah cite tu?aku bantai je.haha)

malam ni jugak ada pekerja kat kedai Mama aku tidur kat rumah.
ehem,lebih spesifik,.kat bilik aku la..
lagi sorang, tdo ngn "musuh" aku tu..tau kan sape?
cik adik aku aka musuh.haha.
tak habis2.

so,aku nak tidur sekarang,nanti jadi subuh gajah pulak,
bila terbangun lambat nanti.
aku harap suami isteri tu Allah lembutkan hati keduanya,
dan takde la bercerai berai kena naik mahkamah ke hape.
kesian kat anak tu nanti. T____T
*Merasai penderitaan anak nnti dia besar.kesian tau x?*
korang lantaklah dah tua, orang pon dah tanak amik kisah,
yang menderita, si anak tu,tak ada kasih sayang mak ayah.
then, leads to social problem.kan?kan?
aku tak.sebab aku tak sosial.hehe.perasan.dush2!


gotta off this lappy now.
see you later! bye! =))




Sila LIKE! XD

No comments: