.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Sunday, March 14, 2010

. mELapOrkAn LaGi! .



baiklah kawan2.sila eja perkataan ini.
n.y.a.m.u.k.
nyamuk kan?kalo dalam bahasa inggeris,
orang panggil mosquitoe.
tatau lah betol x saya eja.
yang pasti,,,saya sangat2 x suka nyamuuuukkk....
sakit dia gigit!
sekarang pon mata saya tengah liar mencari2 nyamuk.
kot2 la ada depan ni,,mmg nak tumbuk la..

di sini,saya nak melaporkan bahawa ada seorang gadis sunti lagi cantik,
Sarah Saadi(bukan nama sebenar),
sangat geram dengan nyamuk.haha.
maaf.beliau sangat tak tahan, tak suka dan segala tak serta kebencian
sehingga ke langit ke tujuh bersama nyamuk yang menjadi
"serial killer" dan "beauty killer" kerana
memusnahkan 1% daripada kecantikan gadis tersebut(masih ada lagi 99%), apabila
beliau terjaga di pagi hari yang tenang lagi damai dan tenteram,
telah dihancurkan oleh seekor nyamuk kerana
memberi kesan merah seperi saga di bahagian mukanya.dagunya sekarang
telah tidak lawa seperti biasa.haha
monster2 d i luar sana yang merindui dagunya sekarang
bolehlah berdoa agar beliau kembali normal dengan dagunya.

oleh itu,sekian sahaja dari saya, Sarah Saad(kami adik beradik je),
melaporkan kepada Buletin Blog, TV3.

kembali kepada Karam Singh =))
Sila LIKE! XD

No comments: