.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, December 1, 2009

::SAYA GEMBIRA::



Saya gembira.
kenapa?
sebab,..
ada orang tu menggembirakan saya.
sebab?
sebab saya suka orang bahagiakan saya.
sebab lain?
sebab ape ye..?
hmm..sebab saya pon suka jadi gembira.
anda pun mesti suka kan?
saya pun suka :)


orang tu duk jauh..
pagi tadi,saya bangun awal2 lagi sebab nak reply mesej dia kat facebook.
maklum la,,fon saya kan boleh terima mesej fb.hehe
mula2 saya tak nak balas sebab diri ini "panas","makan hati". ;'(
sakit sebenarnye...
semalam pun saya dah makan hati..hati goreng.hehe.ma bagi. :P
ye la..kan raya korban sekarang ni. ;)

lepas tu,saya tak berapa ok..
tapi,lama kelamaan,"dia" menggunakan "kelebihan dia" untuk mengembalikan saya kepada
normal.;)
saya saangat gembira. :)
muka yang masam mencuka terus boleh senyum =)


ok..cerita sedih tu,saya dah padam..
so,tak payah la bimbang..saya dah "delete"..
ok? :)

emm..malangnye,"presentation" tadi ,..
alahai..sedih la pulak..
alamak..kena "re-do" presentation.. ;'(
mama,....tanakkk.... ;'(
tapi takpelah..fikir positif lah ...
ok sarah?chaiyok!!
^_^

mdm,i'll be presenting on that topic
by this thursday..with handout eh?


hahahahaha...actually,im laughing with my friend
right now,midah.hahahha
so,good night...
saya gembira pada hari ini....
terima kasih ya ALLAH...
tolong jaga "orang jauh" saya di sana.
jangan bagi "dia" kat orang lain...
terima kasih...
wassalam.. :)
"main hoon na"





Sila LIKE! XD

No comments: