.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Saturday, December 5, 2009

:: MACAM MACAM RASA::

selamat pagi...
diri ini sangat letih...
dah la Nilai ni sejuk..
dah memang kena perintah berkurung pakai "sweater" dah..
saya amat ngantuk setelah mengadap buku dari pagi tadi..
saya sangat malas dan emo sekarang ni
(lepas bukak facebook "orang tu") :(

meh saya bacakan tarikh saya bakal menghadapi peperiksaan.

7/12/2009: quiz computer- ICT 1
8/12/2009: Poetry exam
9/12/2009: quiz poetry
10/12/2009: Linguistic exam
11/12/2009:IRK exam
12/12/2009: Computer exam
*tgk ni..xde gap langsung..need more effort lah sarah*


kenapa saya emo tetiba?dont spoil my mood untuk saya membaca buku oke?
:(
ok..erase the sadness,n here is the smile:)

saya ada tak suka seseorang tu,dan saya tak tau kenapa.
saya cuba untuk suka dia,tp dia macam still buat perangai yang
"annoying"..so,apakah yang mampu ku lakukan?
aku dah cuba yang terbaik ok? -.-


hmm..banyak lagi nak cerita..
tapi macam kena stop je?
xpelah..think positif ngan exam ni..
walaupun ada banyak paper,..
kena ngadap buku2,..
tak boleh ngadap laptop,.. (sekarang? ;P)
so,,jangan rindu kan coretan hati saya..kah3

tau tak sekarang dormmate saya memarahi saya.
mereka tak bagi saya bukak laptop,..
(sebab dah tau saya ni susah nk tutup laptop.haha)

baiklah..setakat ini sahaja yang mampu saya coretkan..
maafkan saya di atas keterlanjuran kata..
salah silap harap dimaafkan..
selamat berjaya sahabat2 di Gombak..
you can do it!!chaiyok..

wassalam :)
Sila LIKE! XD

No comments: