.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Saturday, September 10, 2011

Melankolik sungguh.

Assalamualaikum! (siapa jawab, dapat pahala) :D

Emmm actually tengah sedih. tak suka langsung nak balik UIA. ok fine laa. hari tau aku memang nak sangat balik UIA, and i tell almost everyone that i dont like to have a loooong vacation! *muka menyesal tak sudah* tapi sekarang, even aku menangis air mata darah sekalipun, dah tak boleh nak amik balik masa cuti yang dah lepas tu kan? weeeeeyyyy sedihh woooo . TAK NAK BALIK UIAAAA! :'(

Sekarang, dah mula rasa rindu nak marah-marah adik, rindu nak lipat kain banyak-banyak depan tv (aku sukaaa sangat lipat kain yang baru lepas amik di ampaian.hehe), rindu nak jadi singa yang paling garang dekat semua adik-adik, rindu nak gaduh dengan adik perempuan aku (kami macam anjing dan kucing), rindu nak tengok muka abah dan ma, rindu nak jadi kakak yang suka tengking dan buat muka emo. hahahaha. aku tahu aku 'plastik' baik dengan orang lain. hahaha. (baik ke?) baik angguk! xP

aku terasa nak tulis kat blog ni, sebab tak nak korang menyampah status aku kat fb, kot2 laa penuh kat home kan? hehe . or maybe penuh dengan smiley sedih :(

emmm sebenarnye dah takde mood sangat nak cakap. as usual, kalau takde mood, kena diam.
bas malam ni, akan naik dengan Su, Kashrah, Ilah.. 9pm. so, see u UIA!  :) *senyuman plastik kat gate UIA*



come closer to me, Home., come closer. I wont let you go. :'(

P.s: dah macam orang meroyan daah.haha Sila LIKE! XD

No comments: