.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, November 23, 2010

Soalan Survey yang RIngkas Sahajaaa. :D

Bismillahirahmanirrahim.
Terima kasih kepada kak bilah kerana mengetag saya, hehe
(pelik je 'mengetag' itu. hehe)

1. Apa yg sedang bermain di fikiran anda sekarang??
 Entah. saya nak tidur sebenarnya. tapi disebabkan Amalina dia jawab ni dengan pantas, maka, saya juga perlu mencontohi dia.(perlu ke?haha)



2. Apakah nama samaran anda?
Nama samaran? nama saya langsung tak ada 'siti', 'nur', 'wan' ke 'che' ke, sebab nama saya Sarah je, memang orang panggil Sarah jee :D


3. Senaraikan 3 orang yg anda sayang.
    orang? family, friends, and the special one. awww blush :P


4. Panggilan utk si dia..
  *bisik dekat telinga*. dengar? :P

5. Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa..
 emm.mungkin makanan yang dia reti masak dah *malu*

contoh: dia reti buat roti, char kue tiaw, muffin, etc.  *im impressed* :D

jangan pandai sangat,malu haku. hahaha. peace!


6. Blog mana yang paling suka di 'visit'??
    blog yang menarik hati saya., love to read them all :D

7. Tag pada 5 rakan blogger anda...
- Kiko

- Nusaibah
- Eiyda
- Imah
- Fiza

okay done. dah mengantuk sangat.: 3.30 am. 
 Good night! :D


Sila LIKE! XD

No comments: