.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Thursday, November 18, 2010

. i'm in denial .

Wafaa Zainal (nama dalam FB), terima kasih bagi tag ni kat saya, sebab saya memang LANGSUNG tak ada idea nak taip apa dalam blog. (walaupun mungkin dia tag Sarah lain. haha)
Saya tengah emo. Takkan nak bagi entries emo2 plak kan? -__-'
Hopefully, saya dapat jawab tag ni dengan baik dan jujur. Erk? Kena jujur eh? hehe~



1. gelaran anda berikan kepada si dia.

tak ingat. saya memang pelupa dan nyanyuk. :P that the reason i'm looking for a perfect hubby who can remember me anything. XD

2. bila first date korang? dekat mana?
erm.. kbmall kot. Kelantanese kan? haha

3. kat mana korang selalu date?
tak sure lah. kami jarang date. -___-'

3. maksimum berapa kali korang date dalam seminggu?
seminggu? errr xboleh nak cakap. tak sangat jugak kot. tak boleh jawab. kalau sekarang, lagi la tak kan? sebab memang dah terpisah antara dua benua. huaa.


4. perkara paling sweet korang pernah buat bersama?
tak sure laaaah. xboleh nak cakap. jangan ingatkan saya balik. saya tak nak ingat semua kenangan manis., later, u'll know how love kills.


5. hadiah paling best pernah dapat daripada dia?
banyak kot. tapi mungkin sebab panda tu yang paling besar dan nampak. bom! camtu hah sound effect kalo tgk panda tu atas katil.
p.s: sekarang dah tak boleh tengok lagi dah. -__-'


6. si dia pernah buat suprise tak?
ada. mungkin banyak. tapi sekarang mungkin suprise jarak jauh je lah. (erk??)


7. korang pernah gaduh?
banyak kali lah. biasanya saya yang mula emo. dan, dan, errr -___-'


8. siapa selalu mengalah bila bergaduh?
dia kut.. :(

9. ayat ayat untuk dia?
i'll try to wait for you, as long as im able to do so. 
will wait for a few years more.

10. tag kat beberapa sweet couple yang korang nak.
- Kiko
- Akmar
- Izzudin (kembatolo.haha)
- Amalina Sazlan


p.s: sorry banyak sangat benda emo yang dijawab. maaflah. aku bukan insan sempurna. 
T__T


Sila LIKE! XD

No comments: