.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Wednesday, September 1, 2010

. Mahallah Ummu Salamah- Nilai, daku rindu .



salam. td saya baca blog Juma. Ye, Wan Jumanatun. hahaha. juma, rindu kau lah!
haha. tergelak jugak baca kau punya blog tu ada omputeh komen. thehehe. lain kali, bg la banyak lagi segala tulisan arab tu. huhu ;p


ok juma. aku xnak cite psl ko kat sini. *gelak jahat*
eh eh, tak. bukan pe. semalam aku tertengok gamba kita yang kita tangkap masa kat Nilai dulu.
adoooiii tiba2 je rindu korang. haaaaah. *kesat air mata*
adoi adoi. ok kembali ke realiti.


 sahabat- sahabat, saya rindu kalian. 
jadi, untuk mengubat rindu itu, saya sudah edit gambar kalian. emm tak la lawa pon ;p
tapi tak pe lah, demi nak ubat rindu kan? acecehh rindu macam ape je. 
hey betul laa, rindu tak tipu nih T___T


nah gamba sahabat2 saya! :D


p.s: bagi saya, perkataan SAHABAT lagi bermakna dari KAWAN. :)


nah, bukti saya rinduuuu. haaaaa ;'(
kan dah jadi wallpaper desktop dahh. huk huk T__T
sayang korang. rindu korang.


p.s 2: sorry sebab gamba ni tak melengkapkan semua orang. tapi saya
memang rindu semua bekas2 Tupperware E-1-1 dulu :)



sorry tak dapat nak join korang iftar sama2 sebab entah macam mane, (takdir Tuhan la kan),
so saya tak dapat nak menghadirkan diri dan ditakdirkan sorang kakak kat mahallah asma' ni datang
bilik saya dan cakap ' dik, wajib pergi eh?'
pastu masa tu angguk je. hmm sekali besoknya baru perasan yang
waktu dia sama ngan kita punya iftar. rasa nak nangis. huk2
korang selamat berbuka! rindu semua :(
bye bye :(
wassalam.
Sila LIKE! XD

3 comments:

JuMaNaiLiaH said...

daku juga rindu untuk menggegarkan katil ku bagi mengacau hidupmu=(
HAHA sape lagi jahat skrg??
hehe takpe,aku tekad dh ni.raya nnt korg WAJIB dtg umah aku.OK?

sebab mase ry,rmi sgt dtg umah aku.so,aku dah susun committee.korg jd tlg basuh pinggan.HEHE terutamanya anda ye sarah!

Sarah Bt Saadi said...

HAHAHAHA!Jahat gila kau eh juma! hahaha
xpe xpe..aku dh terbiasa dh jd bibik ni. weh, aku rindu jugak nak ko gegarkan katil aku. hak3. scensored btol. haha. ok aku nk kemas. sbb nk balik beraya. xnak 1st day trus jd bibik umah ko lakk. haha. so aku cabur ke kelate terus. haha. ok bye juma!

JuMaNaiLiaH said...

nusyuz3.HAHA