.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Monday, September 27, 2010

. Cuti Weekend Saya .



i have no idea why i always have skin problem. and now, i suffered from it  back. (eventough it's always happen and i should get used with it.) yes, its hurt :((
 
ok.this is just to share with you guys what i've done on the last 2days. well, basically, i've meet my uncle who had came to KL for his work. so, sambil menyelam minum air, dia ajak anak2 sedara dia makan2 sekali dekat hotel citrus. (me, kak long and syahir). 
p.s: syahir sebagai driver yang terpaksa setia.

lagi, i went to loywat, to buy a new printer. well, i've bought HP Printer, so that ,me and lina have the same brand. haha :P saya memang suka benda2 sama. macam sehati sejiwa gituh.hehe

ok.here are some pictures what i have snapped. 

venue: my room (mahallah asma')


the power is on ^.^
                                                        


                                      series bape entah. tapi all in one lah.scan, copy, print :)


baeeeek. sila ignore segala keserabaian di atas meja beta. *serabut* -__-'



lihatlah wayar2 yang berserabut di sebelah kiri meja. -___-'
oh, broadband putih itu belum dicucuk.hehe

this post is not all about my printer, tapi juga pasal anak saudara saya.
Mika aka Mikail. :)



meet mika!! ^.^

lagi satu :) dalam kereta masa nak balik  Gombak.

nampak kurus pulak. HAHA. 


Padan muka mika. kan dah kena paksa tengok kamera. hehe

meet Mika's mom. :)
okay. saya dengan kak long memang salu argue bab2 berat badan nih. so, kali dia, dia yang menang.
alah, mana tau boleh kalah kan? sebab dia makan ubat kurus. tak aci! tak aci! dia dh hilang 10 kg. :(((
saya? err saya selalu makan telur kebelakangan nih. mestilah gemook :(((
 haha. ok itu cuma perasaan walaupun masih ada juga realitinya. haha. ok bye people! :)

p.s: tak ade mood nal cakap banyaklah. tapi okay lah sebab dah ter-update blog ni kan? :)
wassalam.

Sila LIKE! XD

No comments: