.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Friday, May 7, 2010

.saya mahu blog saya dijelajah Ben Ashaari .



Untuk kategori HIJAU :

Syarat-syaratnya ,

1) mempunyai 300 follower ke bawah ...

2) entri
- header BEN ASHAARI BLOG
- Tajuk : Saya ingin berada di dalam blog list kategori MERAH kerana ...

(Err. encik BEN, anda perasan tak ada kesilapan ejaan di baris terakhir?) hehe


Saya ingin berada dalam kategori hijau kerana sememangnya syarat2 untuk blogger baru macam saya masih di kategori hijau. saya juga sememangnya suka hijau kerana hijau adalah warna sumber alam yang sangat tenang. hehe. saya cuma berharap 'permohonan' saya dengan entri ini akan dimasukkan ke dalam list blog encik Ben Ashaari. terima kasih. saya suka dengan blog anda, yang sememangnya otai-otai sahaja. hehe.

dan seriously, bila anda membebel, sememangnya panjang betul.haha. maaf.
okay, setakat ini sahaja. semoga saya berjaya menambah kesesakan trafik di blog, dan dapat menggunakan lampu hijau agar tidak menyesakkan keadaan trafik blog.
Terima kasih :)

p/s: entah kenapa tiba2 terasa nak join sekaki. mungkin kerana hampir semua blog yang dijajah menyertai benda alah ni. Terima kasih Encik Ben :)

Sila LIKE! XD

No comments: