.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Saturday, May 1, 2010

. dear you- part two .


oupps. sorry. the picture is not suitable .
just for those over 18. hehe
nothing to be done with the photo, okay?
just want to wish him all the best and good luck.
*i know some people dont like me to post this to him. but
i do have him.takkan nak dump dia plak? i wont*
acecehh.. gaya orang melankolik berbahasa nih, :P

based on the photo : dont take me away to USA! haha

actually, i cant text him and even get in contact, so, 
this is the only place, even just
to say GOOD LUCK FOR THE EXAMS.
Its sad, but i must accept the reality. =__=

im soory, aku tau ada orang tak suka ngan benda alah ni,.
aku mintak maaf, tapi memang tatau camane nak buang benda ni.
harap doa kalian je. T___T Wuuu~~~
alamak. touching pulak.
baiklah. kita tunggu 4@5 tahun lagi eh?
lambat gile doee.. dah tua beruban masa tu.
lepas tu , emm,, kawan2 semua pon dah ada anak. hee, comel.

so, youu, all the best. 
alahai, gambar tak senonoh pulak tengah makan.
takpe takpe. janji dah baca doa lepas makan. hehe
nanti nak pegi tempat ni okay?
dekat KL lah. masa kat Gombak.
actually lupa nama tempat. =___=
ok.sunway piramid!
 ;D

ok.saya gedik. sila skrol ke bawah :)

oh. skrg kat malaysia dah pukul 1 pagi. hehe.
masa ni jugak la nak berblogging. hmm..
remember masa kls linguistic dulu, madam azimah suruh
buat ayat dengan blog, blogging, blogs, blog's. haha. 
korang paham tak? banyak lagi., aku ingat aku buat ayat yang senang gila ni.
"she has three blogs! " .hehe
then madam ckp, "wow! so many blogs you have to write. " . hehe
madam, miss u there, my awesome and cantek madam! xoxo


huu.. mata dah mengantuk.orang tu exam kul3.30 kot,
sebab tadi baca komen kawan2 dia kat fb. hee..
tu je cara saya jadi spy korek maklumat :P
oh oh oh. tolong doakan saya berjaya ke book fair esok!
sedih betul. ajak semua orang pon macam tak dapat sambutan je, sob3
lepas tu besok, pegi tukar nama tanah. waa.. tapi Awwab cakap,
ta boleh nak excited sgt pasal dunia ni, 
sebab tu harta orang lain. kalau nak bahagia dengan tanah, ke hape yg jadi rebutan manusia,
kena carik sendiri. ek? camtu plak. kamulah tolong cari, boley? :P

oh to the new followers, thanks sebab datang dan follow blog saya yang 
serba kekurangan ni.. blog bujang jeeww
hehe
kdg2 mnyesakkan jiwa.
so better awak jangan follow, 
sebab kalau u follow, i follow youu pulak. hehe
dah2..mencarut malam2.. tido2.. good night~~
:)

Sila LIKE! XD

No comments: