.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Saturday, January 1, 2011

Compressed all into one; 2011 :)


Disebabkan semua orang wish banyak sangat kat saya "happy new year", maka, saya aminkan sahaja. bes sngt kan bila orang doakan kita. hehe. okay, just nak share benda ni sikit. td saya baru lepas blogwalking dekat blog orang lain. 


note: kalau dapat saya anta dekat chatbox ke hape kat blog anda, sila bersyukur. saya sangat MALAS tahap dewa, untuk balas2 ape yang orang anta kat saya. bukan tak bersyukur atau sombong. tapi tu la, syaiton pemalas banyak sangat dalam diri nih. haishhh =.='' kadang2, saya melawat blog korang, tapi cuma malas nak taip ke ape-ape. tengok mood laa. hehe. sorry eh semua! :D bukan bermaksud sombong. so, kalau ada yang terima saya cakap "blogwalking", "salam ziarah", etc,  sila sujud syukur sekarang! hehe. 


Oh ya, ape eh tujuan entri ni? haha. boleh plak tanye. just nak wish "happy new year" to everyone. hoping that you guys will be showered with His blessing. 


Dear you, 10 days is over, dont u think? (buat orang lain terpinga). and yes, thank you for being the one who makes me appreciate 2010 even more. well, other years as well. wish me to be more rajin with all the homework and stuff, ok?  ;p wahai mambang tanah, mambang angin, mambang air, nyah kau dari badan ku. aku nak kurus lagi dan lagi tahun ni, ok? 


Program diet Sarah Saadi. 
Result: has lost 3 kgs. hoping that Mr. Berat wont get on my body anymore. plissss! =.=''


Yes, I should be more disiplined. Of course, I need to be alert with all food that I have consumed. Thanks so much for anyone who gives me advices on how to lose weight. Walaupun aku penggemar tegar makanan yang tersedap di dunia, TOLONG DOAKAN SAYA KURUS! PLIS! ;P


Okaylah. for today, i only take milo for breakfast. and for lunch, (at 2.30 pm), i only ate  bihun sup yang sedikit (sebab mak cik cafe Asma' kedekut!! )  








 Gambar ni tipu. yang saya makan tadi x nampak sedap camni pon. huaaa..


Lepas tu, saya kena tahan sahaja kalau perut saya berbunyi. mcm seksa je kan? tapi takpe, saya diet bulan tahap gila-gila lagi. ni baru permulaan. huahahaha. saya jeles dengan orang kurus. (perempuan memang camni. obses sangat dengan kurus dan kecantikan) =.='' Even though its only 3kg, I have to be grateful. just need some more exercises on making me look more slim. plis. Ya Tuhan, kuruskan aku.     -.-'' *praying hard*

Dinner malam ni, boleh makan tak? Ke kena tahan jugak? :(




korbankan donut yang cantik iniiiii =.='


ketika diet, dah kena korbankan kek secret recipe juga. T__T


 


Sarah Saadi said: "you are  nut''. (cakap dekat diri sendiri.haha)



Sila LIKE! XD

No comments: