.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Monday, December 20, 2010

Among the favourites. :D :D

Salam people. Seriously we are having winter right now in Gombak. hahaha.sejuk... zzz...  (-.-)''
and , in order to make people warm, i have this awesome news to tell. (?) saya dapat award. yayyy! award yay!

ehem ehem.

wahai penduduk kampung! dengar sini! dengar sini! saya dapat award nii. *sentuh-sentuh mice siket bagi line clear. hahaha*

ohkay ,among the conditions are:

a.Berikan satu nickname untuk saya [ pemberi award ] .
-saya ingin berterima kasih kepada Kiko kerana memberikan saya award untuk blog saya yang tak seberapa ni. *kesat mata yang berair di tubir mata, kesan i-more, dan bau-bau bawang tadi.* nick name tuu, saya dah tak boleh nak buat nick mana dah. sbb Kiko tu dh memang nick name dia. sebenarnye, nama dia Atikah. sori Kiko, saya bocorkan nama awak yang kiut tuuu. hehehe XD
hey, saya satu grup drama dengan kiko. yay! *high five*


b.Berikan ucapan kpd pemberi award .


- ucapan? atas dh bagi, kan? haha. demand betul. takpee. sekali lagi, saya ingin berterima kasih kepada Kiko kerana pernah dan sedang menjadi kawan sekelas saya. harap hubungan persahabatan kita akan berkekalan hingga ke anak cucu eh? (eh, touching sangat plak. hehe). ni biasanya orng bagi ucapan masa orang kahwin kan? hahaha. xpe, mana2 pon boleeeh XD


c.Listkan 6 artis/band/group yang korang minat .


- alahai, saya tak de feveret band laaa. aduhai. hehe. takpe lah. kita cuba senaraikan,okay? :D if they're handsome, then yes, i would adore them hahaha. :D


FIRST THINGS FIRSTTTTTT! 
*Buat mulut bulat-bulat gaya mat saleh dan minah melayu yang nak sebut R sebutan american hehehe*




bruno mars, you're amazing just the way you are!
lagu tu sungguh manis, okay? (romantic mode) XD
+
+
+
+
SECONDDDDDD! *bunyi dram ketuk dengan baldi*

love their music. wlaupun dia kurus kering, saya suka lagu dia. :D
owl city
+
+
+
THIRDDDDDD. *ketuk meja kayu.bunyi tak best*


+
amik kau. gambar budak2 westlife muda lagi. 
tapi takpe, suara mantop. legend niii XD
+
+
+
+
FOOOOOOUUUURTH! * bunyi jam loceng besi  yang dah mati*
haaa yang ni pon legend okeh! nsync! suka. memori, memori.
lagu diorang, layaaaaan :D
+
+
+
+


THE FIFFFFFTTTH! * takde sound effect dah hahaha*


M2M ni if korang ingat lagu lama diorang.waktu aku sekolah menengah kot. hehe
the day you went away, tahu? XD lagu lama. kenangan! mereka sungguh comel!
suara ala-ala baby doll gituh! :p
 +
+
+
+


The SIXTHHH! *lagu blog saya berkumandang*

i know, this should be my FIRST MUSLIM SINGER AND THE FIRST among all my bands and singers that have been listed here.
IMAGINE he's the first among here, alright? :D
just, i need to describe more about him. u know him  right? yes, MAHER ZAIN! :D
he's my idol as well as my future, errrrr brother. *berangan* =,='
dia dah datang UIA and I've seen him in person tau! *muka riak gilaaa* zzzzzz

ya, abang botak iniiii! *gedik*
lepas tengok maher zain botak hensem, mula lah terasa lelaki hensem dengan botak cmtu.
tapi mungkin depends pada muka kot. hahahaha. jahat gila. :p
tak ape. ikut hati kamu la ye kaum adam. boleh jee nak botak ke, nak rambut panjang paras bahu kee.
asal kemas, sudah. :D



pak cik botak ni hensem kan? :D



versi kaver rambut botak.
hensem kan? this one look slimmer and more handsome.
(handsome tak habis-habis. hahaha)

seriously, i feel more calm if listen to his songs. somehow, it motivates me too :)
thank you Allah. thank you Maher Zain. :')

okay, done with all the requirements, Kiko.
Thanks so much. :)

d.Bagi award ni kepada 10 blogger yang mempunyai blog yang cantik dan cun .

People that I wanna tag are:
- Ameen Misran
- Nusaibah
- Sayba
- Imah
- Bella
- Su Ada
- Kash
-Wafaa
- Jumanatun Nailiah
- Amalina Sazlan
- Abg Aizat
- Fauzan Ghazi
- Farhana Zainuddin
- Kemba tolo


- plus, people who come across to read this, you need to answer this tagging. hehe

talk to you soon, people! need to get ready to sleep.
Selamat malam. May Allah bless. ^__^



Thanks for reading! :)

Sila LIKE! XD

No comments: