.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Saturday, August 14, 2010

. Bulan, sampaikan padanya. Aku mahu .

moon is bulan ;DD


bulan, sampaikan padanya bahawa aku terkulai lesu di padang pasir seorang diri. 
aku mahukan dia. aku mahukan segala kata-katanya. aku mahu semua itu.
namun, sepertinya, semua itu bukan realiti, tapi hanya fantasi.
aku mahu jika semuanya mampu direalisasikan dan melihatmu dihadapanku. aku mahu.
aku mahu jika jarak tidak memisahkan kita beberapa batu jauhnya.
aku mahu jika kamu dan aku tidak lagi terseksa dengan berbagai tohmahan.
aku mahu Dia redha. sekarang, berdoa padanya jika Dia redha pada kita.
minta, Dia pasti perkenankan jika hanya doa menjadi senjata kita untuk merealisasikan impian.
impian., semua impian perlu menjadi nyata. bukan?
tidak mengapa, sila kan minta sekarang. aku lelah. aku lemah.
aku lemah jika kita berterusan begini.
aku lemah. aku mahukan N-O-R-M-A-L. aku juga mahukan semuanya TANPA RASA BERSALAH.
aku mahu bintang aku kembali. bulan, sampaikan padanya. 


p.s: masih menunggu bintang. pulanglah.


aku menanti bintang ku jatuh seperti meteor.

sarah writes: haaaah! i use a lot of metaphores here! hope u guys understand it, hehe.
jiwang ke? agak laa...huhu

Ema, i think u know the meaning. dont youu?   ;p


GOOD NIGHT ALL MALAYSIANS!
Happy fasting ! :)


             




Sila LIKE! XD

No comments: