.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Sunday, August 15, 2010

. Bikin gua panassss jeee! .





Actually tadi saya tgh baran aka panas dengan adik lelaki. sangat geram tahap menaikkan suara.
haaaa xtau ape salah diri ni dan saya sendiri.ni mmg kekuarangan diri aku lah yg mmg xleh tahan dgn perangai adik laki yang memang muka xreti nak appreciate org dan hanya reti MINTAK DUIT.Semalam aku dah belanja topup. ingat aku kerja? PASTU MINTAK FON AKU. ni mmg bikin gua panassss je! haih haih... sarah, sabar...ni bulan puasa. disebabkan aku ni mmg geram tahap maksima , tahap boleh terbakar hati ni, dah memang perangai wanita kot, so aku nangis. (haha. mayuuuuu). and then, aku dah boleh tarik nafas lega, sbb marah tu terluah dgn air mata yng kuar. hik hik. ;p


and then bila pikir balik, saya ckp kat diri "aku sedang puasa.kena sabarrrrrr...''
ya Allah, ampunkan hamba :(((


oh maafkan saya dengan segala benda yang merapu-rapu nih. gua xde tempat nak luahkan. 
sbb encik awwab xde disisi dan xleh nak marah kat dia. (haha. tetiba. kesian incik awab) ;p
incik hati saya, minta maaf sebab tadi terhantar mesej emo. x kisah if u dont wanna reply the messages, coz I know i heart u still (ceewwah!) ;p *miang skg.* ahaha.


i heart u lah, heart <3 take care ;D


hahaha! gamba zaman tok kadok dan zaman hang tuah! juga sebelum Incik Hati ke US :((






and tadi ada terbaca blog comel ni, sejuk cket hati. tengs cik nadia! :)


klik sini :)   --> blog ini sungguh sweet wahai cik nadia bayu! (i wonder, is that ur real name? hehe) Sila LIKE! XD

No comments: