.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Sunday, May 9, 2010

. Mid Night Post .







AMANIIII!! XD

panda, sangat comel! XD



salam people.its actually already morningmid night,
and i have love storyno idea on what to tell you.
just some pictures to show you hungry i am! haha

weeehh,, esok lusa dah nak speaking..
takut.takut..
nak speak ape ha? haha.
kesengalan melanda di waktu malam.hoho

ok.ini adalh luahan cintasajak(betul ke?)
ke pantun ek? 
tahlah. aku luahkan je.
aku sangat merindui dia stiap masa.


oh..........
saya mahukan awak malam ni jugak.
rasa awak sangat bekrim,
lemak, disukai ramai.
saya suka bau awak yang menggoda.
saya suka warna awak yang comel macam saya.
saya suka awak diletakkan dengan ais.,
sesejuk salju.
bagus sekali untuk diteguk.






oh,,,Neslo Ais,,,
kamu sangat sedaaap..

*muka bahagiaaa*

hahaha! wullaweiii..!
boring seyh!
tido ah!
nak mimpi Neslo Ais! 
Bye! haha.
Good Night~~
^^,



                                                                 huaaaa..ini jugaa sedaap :P
INI JUGA KEKASIH SAYA!! XD


              p.s:  keS.E.N.G.A.Lan melanda. -__-''
Sila LIKE! XD

No comments: