.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Wednesday, May 19, 2010

. Membuatkan anda menjerit kehisteriaan :DD




AMARAN: keadaan dan emosi penulis mungkin tidak sesuai bagi orang yang belum makan.
jadi, pastikan anda BETUL-BETUL KENYANG sebelum membaca post ini.
kalau tak, NAHAS! 
:DDD

::penulis sudah menjerit beberapa kali setelah melilhat GAMBAR::
(Belum lagi yang sebenar.kah kah)


Salam kawan-kawan.

ape makanan kesukaan korang?
saya suka semua makanan!haha.
membazir air liur je kalau tanya saya.
kakak saya yang tak berperut hati pernah cakap saya
yang saya ni macam tong sampah sebab 
semua makanan yang tak habis lepas family makan, saya yang makan.
ape ni Long??? kau memang tak berhati kemanusiaan lagi ehsan laa.
aku memang laa tolong kau habiskan lauk kau tuu
ok.ini kenyataan yang tidak dapat menegakkan benang yang basah.hahahah.dush!!

ok.sekarang ni hujan.jadi, saya mahu gulai ayam yang baru dimasak, ayam masak merah,
suuuuupp.huaaaaaaa...kenapa begitu tamak wahai cik sarah? T_____T
baiklah, kembali normal dan berpijak di bumi nyata.
saya sebenarnya sangat lapar dan memerlukan makanan ibu saya sekarang.
sekarang jugak! ok.degil nampaknya.sila abakan -___-''

kenapa nasik kerabu ini sungguh menggoda dan seksiiiii? T____T
Saya mahu terkam! hahaha


ini kelihatan seperti yang dibeli semalam.
(haha.tapi gaya macam seabad tak makan.haha.peace
!)
yang ini betul2 sudah lama tidak disentuh. mahuuuuuu! T___T

sebolehnya, seleps makan nasik atau sebarang makanan,
mulut saya memang gatal mahu minum ais!
walaupun memang tekak saya tak boleh dibiasakan dengan ais,
nanti suara Sarah Saadi jadi macam Donuld Duck. (T___T)
Korang tak payah la imagine betul-betul suara seksi itu. ;p
Jadi, antara kedegilan saya untuk dimimum selepas makan nasi ialah:
  


  NESCAFE AIS!



Huuuuh.ini memang menempah maut.kang sekali dengan botol aku minum .mahaha


huaaa.. ini juga...mocha makes me addicted! :(
tapi sekarang ni, minum neslo ais jee fresh dari kedai,
sebab alang-alang beli makanan, sekali la dengan air.
satu magik dari kedai la kan kalau korang perasan.
semuaaa barang kat kedai(lagi2 makanan atau minuman, memang sedap laa
saya pun tak tahu kenapa.tapi memang sangat sedap. contohnya, 
NESLO AIS!


♥ 


*sambil tengok purse yang dah kering tak ada duit.sobssss*
(setiap petang duit aku abah yang terbang.wakaka)

pesanan penaja kepada si ayah: bersabarlah mempunyai anak yang suka makan.
kau tolak batu dengan kayu je kat dia.ahaha

P.s:  Tak apa..ada orang cakap saya sudah sedikit kurus.
haha.apakah??

Sila LIKE! XD

3 comments:

InaSazlan said...

sedaknuo nasik kabu tuuu.nok!!!

InaSazlan said...

*sedaknyo

محمد حذوان بن حميدان said...

he3..nice post..keep writing.. (^_^)