.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, November 17, 2009

:: S.A.Y.A.N.G. K.A.L.IA.N ::

saya sayang juma!!!kan juma kan?hik2

assolatu khairun minannaum :P
(maaflah dorm lawa sgt.haha)


malam tu kitorang kuar g blok b..amatlah best tgkp gamba ramai2...
tengok kat gamba bwh tu,,mira punye muka xleh blah..(mira,jgn cubit aku!!nnti tanak teman ko g kls.hehe)

hmm..tp yg pasti mlm ni(jumaat lepas dari tarikh saya post blog),amatlah sedih.sebab ni hari las bella brkunjung ke dorm kitorang,E-1-1..Korang sangat best~~
korang all the best yg g gombak.tau keadaan kat sana mencabar sikit.sume kena settle sendiri kan?so,good luck!chaiyok frenx! ^_^

oh ya,semalam dah lpas kuiz comp.cam exam final excitement nih.hehe.yang pastu rasa lega gile.
sbb ni first time tgk kertas computer kot.hehe.ok la.ada 3section.1st sect,MCQ . 2nd,true false. third is short answer question:) so ok la..mira dok sebelah aku.hehe
miss,,saya nk markah penuh ye? :P
ni mmg first quiz yg buat aku struggle btul2 ah.mmg tapenah lagi study camnih tuk kuiz semata2.hehe.hope to make it worth for trying:)INSYAALLAH.At least,saya dh usaha kan?^_^

haa,,td xbape bes kls IRK sebab aku xbyk bagi jwpn masa mdm tanye.pstu,tak bape nk follow plak..haih..byk dosa kot:( kena bersihkan hati lagik ... T_T
hmm..tapi,the best part is,mdm ada tunjuk video Saat Kematian.Amatlah best video tu.sngt menginsafkan..tibe2 je dengar orang nangis teresak2.bisalah,pompuaan:) cepat tersentuh..
budak laki cam kntrol macho :P tapi tau korang pon trsentuh tgk video tu.lagi2 psl mak.
sbb ALLAH dh ckp yg Dia mmg akan campakkan kasih syg antara mak dgn anak.so,xpyh la pretend.tau korang rindu mak..kami jua:)
then i ask mdm to get those videos.ok la..pasni nak tgk ngn juma.ok juma?

by the way,gotta stop.love u,people! ^_^
take care.jaga iman.jaga hati :)
"innallaha tatmainnal qulub"
wassalam.. ('',)


Sila LIKE! XD

No comments: