.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Tuesday, July 7, 2009

my farewell buddy..what a sadness...


hhmm..muka letih menunggu train..ida sempat lagi senyum.huu
from left:ida,piqah,mir and sara..going to sis home:)
patung anjing la wei..hii.samak2!!
"am i as chubby as him?" haha
hope our friendship as tight and close as this..ok frenx??
we need frenx as we need shoes t0 walk... :)
"ida,ingat daku dlm doa mu..gonna miss youuu:(
three is enough!!!hehehe
from right: sara,ya,ira and ida... :))


salam to all..

tonight,im a bit upset and sad for remembering one of us who already went to maktab perlis..


idaa,...
malam ni ira pasang video yang dia bagi kat ko hari tu.tp aku baru tengok..sediih ngat,..semua nangis weii..sedih sgt...semua dah menunjukkan naluri hati seorang perempuan yang amat senang untuk menangis..
tp,disebabkan kat "swimming pool" kita tu gelap kerana dah waktu malam, x nmpak sgt la kalo ko nangis pon,..tp aku dpt tgk riak wajah sahabat yang masing2 berwajah sedih..masing2 nangis..
naya,ira,mir,piqah,jija,.and,..aku,..hehe..semua nangis..
mula2 memang aa buat muka poyo tanak nangis..
tp skali dah nangis,susah lak nk berhenti..sedia a..
idaa,..rinduuu!!:((

even baru knl ko,tp rasa mcm dah lama kenal..
sediih tgk video yg ira pasang tu..
aku tau ko akan baca blog ni,so aku rasa macam nk berjiwang karat cket la.hehe

btw,,ko mmg BEST sgt!tau menghargai kawan..kek secret recipe tu pon mmg sedap sgt,..ti aku mintak ngan awab ek??hehe

xpelah..once ko dah g maktab..blaja elok2 ek?
miss u soo much my dear fren!!:))
miss u ida!!!selamat menempuh hidup baru!!(^_^)







Sila LIKE! XD

No comments: