.WELCOME


.mood .


Thank you thank you thank you! :D .

Friday, June 19, 2009

rindu syakir!!budak bulat!!!huhu

ni pic aku ngan qistina.hehe.kiut x?
ni ayam masak serai yg aku masak taw?hihihi
"mom,who are u calling to?"hmmm..syakir,peace pakai dua jari laa.ahha
"nurin,tu baby nurin yer??hehe.".nurin ni baikk..
"tikah,be strong my dear.i love u my sis.and i miss u..nanti kita makan ikan besar sama2 bila sarah balik klntan ye?hee" tak sabar nak jumpa tikah..syg tikah...
ya ALLAH.,.nakal tol korang :P
ni ngn syakir bucuk.masa kat pantai cahaya bulan.have u been there??:)
cuti2 malaysia:)


hurmm..its quite glooming day when remember about my family.. today is the 2nd day not calling my family.i mean,by phone.and i do miss them.
rindu sgt ngan syakir!!mat bulat!budak gemok(actually ni sorang je.org sama.hehe)in the above picture.
sometimes,it is quite motivating me to be the best child for abah coz im the one who can enter university.well,sebab aku pon anak kedua.kak long pon alhamdulillah dah ada duit sendiri nk sara hidup.hek3.cian mung.huhu
and ,thanks to my stepmom.she treats me like her own daughter.
sampai anak2 dia pon jeles ngan aku.hehe.lantak korang lah.malas aku nak layan.bongkak je lebih,angkuh.sowii.tu je words yg aku bleh bagi,.bukan aku nk jadi lebih2 drpd korang ke ape.tapi for the fact that ur behaviours are disgusting.
im not saying that im perfect.but u guys like "perasan lebih2".
and korang macam semua benda nak.and sometimes,like want evrything more and always think negative about others.sori.aku bukan benci korang.tapi u guys macam xpenah puas hati.aku stress giler dok umah hari tu.1st time aku xsabar nak balik nilai.1st time beb..
mlm aku mengingatkan aku pada ma(my passed mom) :(
and aku slalu berteman air mata.aku xtahan ngan korang.bila aku tau yg korang ngumpat kat blakang,aku macam sedih giler teramat sgt.tu pon bibik yg bagitau.tp aku buat dek je depan korang.emm..maybe coz i always being pampered by my own mom.,aku agak sensitif,,.its before have my step siblings like u guys.thanks a lot to awwwab.the one that always be my shoulder to release the burden and always encourages me to be the best and not taking their 'umpatan' as something kat dlm hati.thanks a lot my dear.i just hope to be the one 4 u and be the best women for you.i love you..when u go out and fly to US,do remember me here and be the best son to ma.ok?jgn nakal2..doakan kita bersama.thats all.semuanya dengan izin ALLAH.Kita hanya mampu berdoa..be strong to face life..



Sila LIKE! XD

No comments: